We vertrekken bijna!

30 mei 2016 - Roosendaal, Nederland

Hoi Iedereen,

Vrijdag 3 juni is het zover, rond de klok van 10 uur vertrekken we richting onze eerste stop, Bremen! Vandaar gaan we verder naar Denemarken, maar tegen die tijd horen jullie vast weer van ons...

Onze verdere reisroute zal leiden langs Noorwegen, Zweden, Duitsland, Polen, Slowakije, Oostenrijk, Kroatië, Servië, Macedonië, Griekenland, Italië en Frankrijk...eind oktober verwachten we terug te zijn in Nederland.

Super dat jullie allemaal dit reisblog gaan volgen, we proberen zoveel mogelijk verhalen en foto's te posten om jullie op de hoogte te houden.

Tot binnenkort!

Liefs, Esther en Alex

1. Bart:
    30 mei 2016
    Supertof dat jullie dit aandurven! Gaat n onvergetelijk avontuur worden! Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen;)
  2. Albertine en w:
    Ongelofelijk veel plezier
  3. Ad en Tineke Potters:
    30 mei 2016
    we gaan het allemaal meemaken, we zijn erg benieuwd.
  4. C.Voogt:
    30 mei 2016
    Geweldig dat jullie deze reis gaan maken. Veel plezier en een veilige reis.
  5. Anton:
    31 mei 2016
    Velen die het roepen, slechts weinigen die het ook ècht doen: Geweldig !!!
    Ik ben blij voor en trots op jullie. Een periode die je nooit zal vergeten. Nu is de kans en jullie hebben helemaal gelijk ..... GENIETEN :)
  6. Anna Polakow:
    31 mei 2016
    Dat kan zeker interessant zijn :D. Ik ga jullie blog volgen. Breken benen (Poolse wensen voor geluk)
  7. Lenny Stehouwer:
    31 mei 2016
    Lieve Esther, We zullen je hier zeker missen, maar gaan je volgen via deze blog! Geniet van deze bijzondere ervaring samen met Alex!!
    Een dikke knuffel voor onderweg....
  8. Sander:
    31 mei 2016
    Heel veel plezier de komende maanden en kom weer heelhuids terug!
  9. Stef:
    Lieve Esther,
    Wat super gaaf dat je samen met Alex en Puk jullie droom gaan volgen. Ik wens jullie een hele mooie reis en alle geluk voor de toekomst. Ik ga je missen buddy ;-).
  10. Toos en Aad:
    Hallo Esther en Alex,

Spannend! Wij hopen dat jullie een enorm fijne en ontspannen reis zullen hebben(en natuurlijk veilig)
    We vroegen ons af of het hondje mee zou gaan.
    Nog een tip: hou altijd wat kleingeld paraat voor een parkeerplaats voor de camper. Wij gaan jullie natuurlijk volgen.
  11. Jolanda Prins:
    31 mei 2016
    Het is bijna zover! Heel veel geluk en plezier op jullie bijzondere reis.
    xxx
  12. Paco en Maaike:
    Lieve Esther en Alex,
    Wat super leuk dat jullie dit avontuur samen aangaan!
    We wensen jullie heel veel plezier en geluk op jullie reis en natuurlijk gaan wij jullie ook volgen..
    We zijn erg benieuwd naar jullie verhalen.
    Groetjes,
    Paco en Maaike
    Team Crusio Hairfashion
  13. Corrie en Jan:
    Hallo Esther en Alex :
    Nog maar 2 dagen voordat jullie vertrekken.
    Wij wensen jullie veel plezier en een hele goede reis.
    Ook wij gaan jullie volgen.
    Groetjes;
    Corrie en Jan
  14. Nico en nancy:
    Lieve vrienden
    Jullie gaan een superavontuur tegemoet! Chapeau dat jullie die droom werkelijkheid maken. We duimen voor een behouden reis.
    Belgische groetjes :) en megaknuf
  15. Ellen de Haan:
    1 juni 2016
    Super om jullie reis via dit blog mee te maken. Geniet ervan met z'n 2!!! Have a safe trip!
    Lfs Ellen
  16. Gerhard:
    2 juni 2016
    Heel veel plezier tijdens deze reis en ik wens jullie heel veel mooi ontmoetingen toe!
  17. Ouders van Alex:
    2 juni 2016
    We wensen jullie alvast een hele fijne reis, vol ontdekkingen en indrukken en hopen bovenal dat jullie uitgerust en gezond terugkeren.
  18. Inge:
    3 juni 2016
    Jaaaa! Het is zover, vanochtend vertrokken jullie. Wat een gaaf avontuur, geniet ervan en ik volg jullie avonturen met plezier!
  19. Esther Peeters:
    3 juni 2016
    Hoi Esther,
    Samen met Alex en Puk ontzettend veel plezier, geluk en een prachtige reis toegewenst!
    Ik ga jullie volgen :-)
    Lieve groet,
    Esther
  20. Frank van der Hoeven:
    4 juni 2016
    Nou, het is dan zover. Het is mooi weer in het hoge noorden. Geniet van dit weer, de mooie natuur en van de lange zomerdagen natuurlijk!