Eerste stop: Bremen - Duitsland

4 juni 2016 - Bremen, Duitsland

Hoi Iedereen,

We hebben gisteren een goede reis gehad en we zijn veilig aangekomen in Bremen. @Pim en Martine: echt een aanrader in tegenstelling tot jullie flauwe grapjes ;-) De planning is om morgen weer verder te gaan richting Denemarken!

We hebben wat foto's toegevoegd van deze mooie Hanzestad.

Het is hier een graadje of 25 en volop zon...Puk is ons al een beetje zat, teveel wandelen en te weinig rusten! Maar daar zal de komende maanden nog wel verandering in komen als we in de "flow" komen!

Liefs van ons

1. Pascal en Ingrid:
    4 juni 2016
    Ich sehe zwei hübsche Leute und einen lieben Hund in einer wunderschönen Stadt.
    Was kann ein Mensch sich noch mehr wünschen....außer einem Glas (kaltes!) Bier....oder zwei: Zum Wohl!

Lieber Gruß
    Eure Freunde aus Holland
  2. Jk:
    4 juni 2016
    Nice!
    Lekker Duits biertje erbij , komt zeker goed volgens mij!
  3. Natasja:
    5 juni 2016
    Lekker hoor. Geniet ervan en ben benieuwd wat jullie van scandinavië vinden.
  4. Frank van der Hoeven:
    5 juni 2016
    Jullie boffen maar met het weer. Volop zon tot in het hoge noorden. Geniet er maar van!
  5. Toine:
    5 juni 2016
    Hela, ja ziet er goed uit daar. Vergeet je niet met deze temperaturen jullie hond ook te verwennen met koud pilske. Geniet ervan!
  6. Mad & Jeroen:
    6 juni 2016
    Jaloers!

Die camper wel even voltassen met een voorraadje Duits bier voor 'onderweg' he :-)

Gute fahrt!
  7. Carola de Bes:
    7 juni 2016
    Hoi Esther en Alex,

Ja hoor....Bremen al weer gehad en nu naar Denemarken.
    Heel veel plezier en geniet van elk moment!
    Een goede reis voor jullie!

Lieve groeten van Carola.