Reacties
Reacties 101 - 150 van 213
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Frank van der Hoeven | Is dat de TGI Fridays in het overdekte winkelcentrum?… | 3 aug. '16 |
| Pascal en Ingrid | Prachtig verhaal weer. En heerlijk en spannend lijkt… | 30 jul. '16 |
| Jk | Heerlijk zo mee te lezen! En prachtige foto's! | 30 jul. '16 |
| Marlou & Jan | We laten deze quote en die past wel heel erg goed… | 30 jul. '16 |
| Sander | Goed dat jullie de flow te pakken hebben :-). Ik ga… | 28 jul. '16 |
| Inge | Ach die nare herdershonden ook ;) Zou Luna nooit doen… | 27 jul. '16 |
| Anna Polakow | Ik geniet veel van jullie gevoel voor humor. :D | 27 jul. '16 |
| Corine Meijerink | He Alex en Esther, heerlijk hoor...helemaal niet jaloers… | 27 jul. '16 |
| Inge de Bekker | Dag Alex en Esther.Wat een belevenissen allemaal.Jammer… | 26 jul. '16 |
| Jeroen en Yvonne | ...knie geschaafd (niet ernstig)... ...voedselvergiftiging… | 26 jul. '16 |
| Nico en nancy | Hoikes Hadden jullie Puk bij Nico in de Ardennen gelaten,had… | 26 jul. '16 |
| Martine van Hooydonk | Geniet van de rustige flow ;)! | 26 jul. '16 |
| Jk | Gitaar ? So hee dan ken je elkaar zo lang.. Als jullie… | 25 jul. '16 |
| Jk | Wauw klinkt goed allemaal! behalve dan de pech momentjes… | 25 jul. '16 |
| Frank van der Hoeven | Zeg Alex, klopt het dat je er voor $1,83 een nacht… | 21 jul. '16 |
| Pascal en Ingrid | Weer een heel ander verhaal en dan bedoel ik niet… | 21 jul. '16 |
| Pascal en Ingrid | Pukkie!!! Je bent niet dom hè...je bent echt super… | 21 jul. '16 |
| Mad & Jeroen | Kijkt Puk vast van zijn baasje af! Maareh....jullie… | 21 jul. '16 |
| Mad & Jeroen | Ik kan me heel goed voorstellen dat het bezoek aan… | 21 jul. '16 |
| Mad & Jeroen | Die Fontein der Eeuwige Jeugd klinkt aantrekkelijk… | 21 jul. '16 |
| Jeroen en Yvonne | Haha, die kun je dus niet meer met een gerust hart… | 21 jul. '16 |
| C.Voogt | Veel herinneringen komen bij mij naar boven. Poznan,… | 15 jul. '16 |
| Pascal en Ingrid | Dat stokoud opaatje had ik ook graag willen ontmoeten...dat… | 15 jul. '16 |
| Jeroen en Yvonne | Tja... wat moet je daar nu over schrijven inderdaad...… | 15 jul. '16 |
| Mad & Jeroen | Ik geloof er he-le-maal niks van; jullie zijn gewoon… | 12 jul. '16 |
| Sander | Leuk om te horen dat jullie Polen ook meer waarderen… | 11 jul. '16 |
| Yvonne | Tja, wat jullie toch met konijnen hebben | 10 jul. '16 |
| Pascal en Ingrid | Heerlijk, de onbevangenheid en vriendelijkheid van… | 10 jul. '16 |
| Frank van der Hoeven | Wat een cultuurshock. Van het steenrijke Zweden naar… | 9 jul. '16 |
| Inge | Geweldig! Dat jullie nou niet even zijn gaan feesten… | 8 jul. '16 |
| Erika Bateman | Hi Esther en Alex zo te zien doet Puk het rustig aan,… | 7 jul. '16 |
| Anton | Ja, ik heb 't al vaak en tegen veel mensen gtezegd:… | 7 jul. '16 |
| Stef | Proost ;) | 7 jul. '16 |
| Martine van Hooydonk | Haha, in Gdansk net niet genoeg met stomheid geslagen… | 6 jul. '16 |
| Inge de Bekker | Dag Esther en Alex.Mooie foto's.Hele belevenis… | 6 jul. '16 |
| Jeroen en Yvonne | Mooi verhaal weer, leuk dat Polen zo'n positieve… | 6 jul. '16 |
| Mad & Jeroen | Never a dull moment met jullie! Ik neem aan dat jullie… | 5 jul. '16 |
| Arjan en Floortje | Echt leuk om jullie avonturen te volgen in het hoge… | 4 jul. '16 |
| Frank van der Hoeven | Göteborg zal best mooi zijn. Maar als je droger weer… | 2 jul. '16 |
| Jeroen en Yvonne | Haha, leuk! | 1 jul. '16 |
| Pascal en Ingrid | Handig van die bordjes waarvan je de tekst niet kan… | 1 jul. '16 |
| Jeroen en Yvonne | Jammer van het weer, maar Volvo-museum is ook wel… | 1 jul. '16 |
| Gerhard | Heerlijk om de verhalen te lezen! Flow ze verder! | 30 jun. '16 |
| Mad & Jeroen | Jullie wilden met die 30km wandelen gewoon het mis'lopen'… | 28 jun. '16 |
| Bart en Marleen | Dat klinkt weer erg goed, zeg. Wat mooi dat je nu… | 27 jun. '16 |
| Corrie en Jan | Ook wij ouderen genieten van jullie mooie en prachtig… | 27 jun. '16 |
| Pascal en Ingrid | Jullie hebben het super naar je zin daar (wederom… | 26 jun. '16 |
| C.Voogt | Het is een genot om jullie verslagen te lezen. Ooit… | 26 jun. '16 |
| Jk | Leuk zeg!!! Super om jullie te volgen! Jammer van… | 26 jun. '16 |
| Mad & Jeroen | Vind ik ook Frank, gewoon richting de Noordkaap, krijg… | 23 jun. '16 |


- Inge de Bekker: Welkom thuis maar weer.Op…
- Frank van der Hoeven: Wat een verrassing. Toch…
- Jeroen en Yvonne: Welkom terug in koud en druilerig…
- Nico en nancy: Hoikes, Was heel leuk om…
- Muriel: Leuk dat jullie vandaag weer…
Alle reacties »