Reacties
Reacties 51 - 100 van 213
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Jk | Mooi weer zeg!!! Jullie zien er heerlijk stralend… | 24 sep. '16 |
| Martine van Hooydonk | Oh jee, nog maar zes weekjes. Time flies ;). Geniet… | 24 sep. '16 |
| Muriel | Wat een mooie reis en veel bijzondere ontmoetingen.… | 21 sep. '16 |
| Mad & Jeroen | Leuk hoor! Ook nog onderzocht of het Orakel van Delphi… | 19 sep. '16 |
| Jk | Wat een prachtig geschreven verhaal idd weer, je hebt… | 17 sep. '16 |
| Mad & Jeroen | Wat een pussie, die verstekeling :-) Leuk joh, jullie… | 17 sep. '16 |
| Mad & Jeroen | Dus dat wordt dus ook "Een Bulgaars Wijntje"… | 17 sep. '16 |
| Jeroen en Yvonne | Haha, smakelijk met jullie meegelachen! | 16 sep. '16 |
| Joost & Merel | Kalimera wereldreizigers, Wat een mooi verhaal weer!… | 16 sep. '16 |
| Frank van der Hoeven | Blij dat jullie de draad weer hebben opgepakt. Mooi… | 16 sep. '16 |
| Pascal en Ingrid | Prachtig verhaal! Mooie wandelingen hebben jullie… | 15 sep. '16 |
| Pascal en Ingrid | Ach, kijk die man in het gele shirt eens verliefd… | 15 sep. '16 |
| Inge | Weer een heerlijke blog voor de lezers uit NL. Zoals… | 14 sep. '16 |
| Muriel | Hoi buurtjes, wat een reis en wat zien jullie veel… | 14 sep. '16 |
| Jeroen en Yvonne | Mooi verhaal weer. Leuk dat Puk ook wat initiatief… | 10 sep. '16 |
| Frank van der Hoeven | Op naar Kalamata! | 8 sep. '16 |
| Martine van Hooydonk | Athene staat bovenaan m'n citytrip-lijstje. Ben… | 8 sep. '16 |
| Martine van Hooydonk | Knap bouwprojectje!!! | 8 sep. '16 |
| Jk | Mooi !!! Lekker genieten in Griekenland ! | 8 sep. '16 |
| Pascal en Ingrid | Wauw! Die foto's zijn echt super indrukwekkend:… | 8 sep. '16 |
| Pascal en Ingrid | Wauw!!! | 3 sep. '16 |
| Pascal en Ingrid | Haha...die Puk! Met zijn gespierde kontje ;-) Alweer… | 3 sep. '16 |
| Anna Polakow | Hoi Ik bewonder jouw gevoel voor humor Esther. Goed… | 2 sep. '16 |
| Anton | En wéér LEUK om 'n verhaal met zo'n LEUKE… | 2 sep. '16 |
| Mad & Jeroen | Mooie retrospective op het eerste deel van jullie… | 2 sep. '16 |
| Stef | Mooi verslag weer, Leuk om te lezen :)) hoe was het… | 1 sep. '16 |
| Arjan en Floortje | Fantastisch om jullie reis te volgen door Europa.… | 1 sep. '16 |
| Pascal en Ingrid | Prachtig verhaal weer! Maarre....al heel lang geen… | 27 aug. '16 |
| Stef | In dat stukje over de vriendelijke Bulgaar dacht ik… | 24 aug. '16 |
| Frank van der Hoeven | Bulgarije is voor de meeste Nederlanders toch wel… | 24 aug. '16 |
| Jk | Weer een mooi reisverhaal! Geweldig om mee te mogen… | 24 aug. '16 |
| Frank van der Hoeven | Shabla misschien een mooi stekkie voor een B&B?… | 23 aug. '16 |
| Inge | Hoi,hoi, dat gaat goed bij jullie.Dat een beagle geen… | 20 aug. '16 |
| Anton | Tis toch niet te geloven hè !! "we besloten… | 19 aug. '16 |
| Yvonne | Het is jullie gegund hoor | 18 aug. '16 |
| Jk | Jaloers zeg! Mooie foto's , mooie omgeving ! | 18 aug. '16 |
| Stef | Puk in de verkoop | 18 aug. '16 |
| Stef | Heerlijk! Gaaf om te zien dat jullie zo genieten...... | 18 aug. '16 |
| Anton | Esther, je schrijft "Maar de mensen zijn vriendelijk,… | 17 aug. '16 |
| Frank van der Hoeven | Weer een prachtig verslag. Grappig die culturele verschillen… | 16 aug. '16 |
| Inge | Hoi Alex en Esther.Weet niet wie van jullie twee de… | 13 aug. '16 |
| Joost & Merel | Wat een geweldig verhaal weer!! We doen onze ogen… | 13 aug. '16 |
| Inge | Hoi Alex en Esther, Dat ziet er allemaal weer goed… | 10 aug. '16 |
| Mad & Jeroen | Ook Roemenië lijkt me fantastisch! Gaan jullie ook… | 7 aug. '16 |
| Mad & Jeroen | Leuk om te lezen dat de wat lossere planning ook nog… | 7 aug. '16 |
| Mad & Jeroen | Dat rijgedrag van Lex is ook nog niks veranderd hè… | 7 aug. '16 |
| Frank van der Hoeven | Hey Alex en Esther, Helemaal in Roemenië dus. Inderdaad… | 6 aug. '16 |
| Natasja | Zo zitten te wachten in Brussel op onze vlucht naar… | 6 aug. '16 |
| Jeroen en Yvonne | Daar kun je je beroep van maken, wist je dat... :-) | 5 aug. '16 |
| Jeroen en Yvonne | Hahaha, briljant! | 5 aug. '16 |


- Inge de Bekker: Welkom thuis maar weer.Op…
- Frank van der Hoeven: Wat een verrassing. Toch…
- Jeroen en Yvonne: Welkom terug in koud en druilerig…
- Nico en nancy: Hoikes, Was heel leuk om…
- Muriel: Leuk dat jullie vandaag weer…
Alle reacties »